jul 09 2019

Vols tindre mentor o mentora?

Published by

Comences els teus estudis a la Universitat de València?

Per al curs 2019-20, la Universitat de València t’ofereix la possibilitat de comptar amb una companya o company estudiant de la titulació que vages a començar.

En què m’ajuda tindre mentor o mentora?

• Per a moure’t pel campus: les aules, la reprografia, la biblioteca, els despatxos del professorat, les cafeteries, etc.
  • Per a instal·lar-te a la ciutat: informació sobre allotjament i transport.
  • Per a descobrir les ajudes i les beques: quines pots demanar, quan i on.
  • Per a familiaritzar-te amb els recursos docents: aula virtual, tutories, etc.
  • Per a conèixer la informació acadèmica: horaris, canvis de grup, impugnació de qualificacions, etc.
  • Per a accedir a les activitats formatives: tallers de llengües, cursos de formació complementària, etc.

Què he de fer?

Durant el procés de matrícula i en els primers dies de classe la facultat t’oferirà la possibilitat de tindre mentor o mentora, aprofita-la!

ESCOLA TÈCNICA SUPERIOR D’ENGINYERIA L’Escola t’assignarà un/a mentor/a que es posarà en contacte amb tu. Estigues atent/a al correu de la Universitat i al teu mòbil. També pots escriure a mentors.etse@uv.es
FACULTAT DE CIÈNCIES DE L’ACTIVITAT FÍSICA I L’ESPORT Els mentors acudiran a la reunió informativa de la matrícula perquè els pugues conèixer. Rebràs un correu del coordinador de la teua Facultat que et donarà l’opció de tindre mentor/a.
FACULTAT DE CIÈNCIES MATEMÀTIQUES La Facultat t’assignarà un/a mentor/a que es posarà en contacte amb tu. Estigues atent/a al correu de la Universitat i al teu mòbil. També pots escriure a mentors.matematiques@uv.es
FACULTAT DE DRET Els mentors acudiran a la reunió informativa de la matrícula i us rebran en la Setmana Zero perquè els pugues conèixer. Rebràs un correu dels coordinadors de la teua Facultat que et donarà l’opció de tindre mentor/a. També pots enviar un correu a mentors.dret@uv.es
FACULTAT D’ECONOMIA La Facultat t’assignarà un/a mentor/a que es posarà en contacte amb tu. Estigues atent/a al correu de la Universitat i al teu mòbil.
FACULTAT DE FARMÀCIA Els mentors acudiran a la reunió informativa de la matrícula perquè els pugues conèixer. També pots enviar un correu a mentors.cyta@uv.es  (Ciència i Tecnologia dels Aliments), mentors.farmacia.1r@uv.es (Farmàcia), mentors.nhd@uv.es (Nutrició Humana i Dietètica) o mentors.gastronomiques@uv.es (Ciències Gastronòmiques).
FACULTAT DE FÍSICA La Facultat t’assignarà un/a mentor/a que es posarà en contacte amb tu. El primer dia de classe, en la jornada de benvinguda, t’acompanyaran per la facultat i el campus.
FACULTAT DE FILOLOGIA, TRADUCCIÓ I COMUNICACIÓ La Facultat t’assignarà un/a mentor/a que es posarà en contacte amb tu. Estigues atent/a al correu de la Universitat i al teu mòbil. També pots enviar un missatge a mentors.fftc.primer@uv.es
FACULTAT DE FILOSOFIA I CIÈNCIES DE L’EDUCACIÓ La Facultat t’assignarà un/a mentor/a que es posarà en contacte amb tu. Estigues atent/a al correu de la Universitat i al teu mòbil. També pots enviar un missatge a mentors.filoeduc@uv.es
FACULTAT DE FISIOTERÀPIA La Facultat t’assignarà un/a mentor/a que es posarà en contacte amb tu. Estigues atent/a al correu de la Universitat i al teu mòbil.
FACULTAT DE GEOGRAFIA I HISTÒRIA La Facultat t’assignarà un/a mentor/a que es posarà en contacte amb tu. Estigues atent/a al correu de la Universitat i al teu mòbil. També pots escriure a: mentors.geohist@uv.es
FACULTAT D’INFERMERIA I PODOLOGIA Els primers dies de classe els mentors acudiran a les aules per explicar-te el programa i mostrar-te el centre. Rebràs un correu del/ la coordinador/a de la teua Facultat que et donarà l’opció de tindre mentor/a. També pots enviar un correu a: mentors.inferpodo@uv.es
FACULTAT DE MEDICINA I ODONTOLOGIA La Facultat t’assignarà un/a mentor/a que es posarà en contacte amb tu. Estigues atent/a al correu de la Universitat i al teu mòbil.
FACULTAT DE PSICOLOGIA La Facultat t’assignarà un/a mentor/a que es posarà en contacte amb tu. Estigues atent/a al correu de la Universitat i al teu mòbil. També pots escriure a: mentors.psicologia@uv.es o mentors.logopedia@uv.es
FACULTAT DE QUÍMICA La Facultat t’assignarà un/a mentor/a que es posarà en contacte amb tu. Estigues atent/a al correu de la Universitat i al teu mòbil.

Pots contactar amb la coordinació del programa en la teua nova facultat o escola. Consulta la llista de coordinadors 2019-20

Comentarios desactivados en Vols tindre mentor o mentora?