FireStats error : FireStats: Unknown commit strategy

ene 20 2019

La Nau dels Estudiants. Reprendre el curs amb bon peu

Published by at 09:45 09Sun, 20 Jan 2019 09:45:21 +000021. under General,Recursos

En aquesta nova edició de l’espai de formació La Nau dels Estudiants i les Estudiantes (del 20 de febrer al 8 de març de 2019) trobareu recursos per a l’estudi com: planificació i gestió del temps, millora de l’expressió escrita, com fer les exposicions orals de treballs o tècniques per a controlar l’estrès, a més de cursos de programes bàsics per al treball acadèmic (bases de dades, fulls de càlcul, presentacions,…). També podeu aprofitar la part gratuita de l’oferta de formació enverns la prevenció de la violència de genère i les actituds masclistes.

Aquestes propostes formatives poden ser d’interés tant per a vosaltres com per als vostres estudiants mentoritzats.

El termini de matrícula comença el 30 de gener a les 10:00 h.

Teniu tota la informació i l’accés a l’automatrí­cula en ací.

Comentarios desactivados en La Nau dels Estudiants. Reprendre el curs amb bon peu

FireStats icon Powered by FireStats