FireStats error : FireStats: Unknown commit strategy

jul 06 2018

Comença la mentoria del curs 18/19

Published by at 12:41 12Fri, 06 Jul 2018 12:41:54 +000054. under General

Vas a estudiar a la Universitat de València?

Per al curs 2018-2019, la Universitat de València et posa en contacte amb companys de cursos superiors que donen resposta als teus interrogants.

En què m’ajuda tindre mentor o mentora?

• Per a moure’s pel campus: les aules, la reprografia, la biblioteca, els despatxos del professorat, les cafeteries, etc.
  • Per a instal·lar-se a la ciutat: informació sobre allotjament i transport.
  • Per a descobrir les ajudes i les beques: quines pots demanar, quan i on.
  • Per a familiaritzar-se amb els recursos docents: aula virtual, tutories, etc.
  • Per a conèixer la informació acadèmica: horaris, canvis de grup, impugnació de qualificacions, etc.
  • Per a accedir a les activitats formatives: tallers de llengües, cursos de formació complementària, ect.

Què he de fer per tindre mentor/a?

Durant el procés de matrícula i en els primers dies de classe la facultat t’oferirà la possibilitat de tindre mentor o mentora, aprofita-la! En aquest fullet trobaràs informació específica del teu centre.

Comentarios desactivados en Comença la mentoria del curs 18/19

FireStats icon Powered by FireStats